tirsdag 9. november 2010

Leon Kornelius 4 mnd!!

I dag er Leon 4 mnd! Hurra! Tiden flyr og jeg synes Leon har vokst masse! Nå holder han hodet selv og han har fått dilla på å snu seg fra rygg til mage. Vi får mye å styre med fremover, han er en aktiv liten kar og det skjer noen nytt hver dag! Er en kjempe fin tid nå og jeg koser meg masse hjemme sammen med Leon. Siden han får morsmelkersatning, har vi såvidt begynt å gi han litt grøt, og han elsker det! Han er kjempe flink til å spise av skje også! Glad i mat den gutten der, tror jeg! Sover hele natten gjør han også, så her har ikke mor noe å klage på!!



 Lukk øynene kjære,
og vær ikke lei.
Mamma vil alltid
være hos deg.
Når du er våken,
når du sover,
når du tar dine første skritt
jeg lover.
Jeg skal kile deg
så du ler,
og ligger på ryggen
og ber om mer.
Jeg skal kysse dine kinn,
dine ører og din nese,
og tørke tårene vekk fra fjeset.
Jeg er hos deg,
dag og natt,
mitt kjære barn,
min lille skatt


                                                 

 Bildene er fra fotoshoot ute i hagen i dag!

2 kommentarer:

  1. Nydelig han e <3
    Marius snur sej ikkje frå rygg til mage enda, men frå mage til rygg...hmm

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Leon er visst tidlig ute har vi hørt! Ikke vet jeg! Hehe!

    SvarSlett